آنچه گذشت ...

خب !

تقریبا یک سالو ... یک ماهو... بیست رووووز! از زمانی که تصمیم داشتم یه وبلاگ "آموزشِ برنامه نویسی" درست کنم گذشت ! 😂

تا بلاخره موفق شدم امشب! این کارو انجام بدم (:

تو این مدتی که سپری شد و من موفق نشده بودم این وبلاگو بزنم، کلی اتفاقات جالب افتاد و تجربه های خوبی بدست اومد (:

شاید ... اگر قرار بود پارسال این وبلاگ تاسیس بشه، اسمش اسمی که الان هست نمی بود ...

و شاید مطالب اش درباره انگولار نمی بود ...

 

راستش من پارسال تصمیم داشتم وبلاگی که می زنم راجع به زبان برنامه نویسی "سی شارپ" باشه. 

"سی شارپ" یه زبان برنامه نویسی "قدرتمند" و "همه منظوره" است که توسط شرکت مایکروسافت در سال 2000 طراحی و ساخته شده.

خب ... با تجربه هایی که توی این یک سالِ گذشته به دست اومد، متوجه شدم زبان سی شارپ با تمام قابلیت های عالی و گاهی منحصر به فردی که داره، وقتی وسط میدون و کارزار پروژه ها قرار می گیره و با انبوهی از کدها مواجه میشه ... اونقدرام عالی عمل نمی کنه 😔

می پرسید چرا؟! اینو بعدا بهتون میگم ((:

 

در هر حال ... میشه گفت این تغییرات جزء ذات تکنولوژیه که نمیشه بهش ایراد گرفت ! ابزار ها هر روز متنوع تر و جدید تر میشن ...

ابزار های کهنه جاشون رو به ابزار های جدیدتر و سریع تر می دن ...

و ما می بایست برای بهتر انجام دادن کارهامون به سمت ابزار های جدید و مناسب تر بریم و یادشون بگیرم

و گرنه عقب می مونیم ... و این خیلی بده. 

چیزی که ما باید متوجه اش باشیم این هست که زبان های برنامه نویسی، فقط ابزار هایی هستند که قراره ما رو توی بهتر انجام دادن کارها مون کمک بکنند.

پس بهتره قبل از اینکه بخوایم دست به انتخاب یک ابزار مناسب و خوب بزنیم و کار کردن باهاش رو یاد بگیرم، مشخص کنیم که کاری که قراره انجام بدیم چی هست و قراره چه کار بکنیم ...

 


** پست بعدی درباره زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپ یعنی موضوع این وبلاگ خواهد بود و یک مقدمه ای درباره زبان های برنامه نویسی تحت وب خواهم گفت (: